Fyller 70 år
Jag fyller 70 år den 29 juli och ska ha kalas här hemma. Ska bo folk överallt.
Så jag håller på och fixar med det. Och förbereder för all mat.
Har också lite semester från fred. Så jag har kanske inte tid att vara här så mkt.
Grattis i förskott! 😊 🌷 🌼 💐 🎆
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/

#1: tack.
Ingen vilsam födelsedag med andra ord!
Hoppas att ni får kul och grattis i förskott!🎉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

#3: tack. nej inte särskilt vilsam. :)
Grattis i förskott Mandra och hoppas du får en alla tiders fin 70-årsdag med massor av gott och glädje med dina nära och kära och alla bekanta som reser till dig jag tycker det låter jättehärligt med allt glatt firande 🤗
GRATTIS på din dag 🌼 🌸 🍨 🍦 🍰 🎂

#5: tusen tack.
Grattis !
Kram/Naznaz

#7: tack.

det har uppstått ett stort problem. min mans bror, O, som skulle komma på kalaset, ligger på sjukhus.
han har blivit biten av en katt. i torsdags blev han tvungen att åka till akuten. de la om såret och gav honom antibiotika.
det var inte bättre på på fredagen, så han fick åka till akuten igen. ny, starkare antibiotika.
hjälpte inte heller…halva armen är uppsvullen. lördag till akuten igen. nu la dom in honom.
han har inte blivit bättre, utan sämre. så igår sa dom att de måste skära upp armen igår kväll eller idag. (vi vet inte om de gjorde det igår).
men det här är ju ett allvarligt tillstånd, så vi får bara hoppas på att de lyckas bota honom.
Oj då! Hoppas att han är på bättringsvägen.

#10: vi får höra vad de säger idag.

Fy 17, skönt att han är på bättringsvägen.
Mandra, kan du sudda bort hans födelsedata på bilden eller ta bort det nedre på bilden, det finns oärliga människor över allt!

#13: tack…såg inte det. går och suddar.

#13: nu har han fått åka hem.
Härligt.