Annons:
EtiketterSkadliga väsen och energieranfalllägstareningshamanismaffirmera
Läst 119 ggr
Mandra
2023-03-21 18:58

3 sätt att ta bort Anfall

Jag lovade att jag skulle skriva något om det här.
Jag känner till 3 sätt att ta bort De lägsta på.

1) Inom Eldens Lära så har man en rad olika Läketeer. Ett av dem kan man ta bort Anfall med. Det tar 3 månader.

2) Jag gör det shamanskt. Enklaste och snabbaste sättet. Plus sen.att man får en rad skydd också.

3) Man kan affirmera bort dem. Men då måste man kunna affirmera på rätt sätt.

Skriver lite mer om varje metod sen.

Annons:
NeferNefer
2023-03-21 20:04
#1

Tack så mycket, jag ser fram emot mer detaljer.

May all beings be happy and free from suffering. ❤️Fred! 💖Solidaritet! 💝

JRSN
2023-03-21 22:12
#2

#0: Vill inte vara krånglig eller så. Men 'De lägsta' är väldigt luddigt definierade. Går det inte att specificera dem något. Deras upphov, deras syfte, deras eget motiv och deras framtid. Tydligen vet man inte heller om att man har 'De lägsta' inom sig. Men om man inte vet om dem, varför utgör de då ett problem?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-22 06:49
#3

#2: du är inte krånglig. inte lätt att få ett grepp om det här för dig, eftersom du har en helt annan uppfattning om skadliga väsen (demoner) än jag. så fråga så mkt du vill. :)

Vad gäller att deffa dem, så är det nog inte så luddigt. de är pyttesmå skadliga väsen - av materia, som alla väsen. du kan föreställa dig dem som små svarta eller grå prickar om du vill.

vad det gäller upphov - har de samma upphov som alla andra väsen…de kommer ifrån Källan (Ursprungskällan, Ljuset).

återkommer.

Mandra
2023-03-22 08:50
#4

#2: läs tråden Ande, själ och kropp

JRSN
2023-03-22 09:13
#5

#4: Tack för din presentation. Jag märker att vi har olika definitioner på saker och ting. Det är inte så konstigt, orden är belastade och vi sätter de epitet på olika ting och fenomen som vi finner rimligt i stunden. Andra gör likadant och så är förvirringen ett faktum. Men, i stort sett har vi samma åskådning; människan föds, åldras, dör och återföds. Vissa aspekter av henne överlever den fysiska döden, andra är eviga.

Det tycks vara så att det du kallar 'Ande' kallar jag 'Själ'. För mig är Själen den ickefysiska, ickeandliga eviga principen; 'den som varsebliver'. Jag ser själen såsom en utstrålning av intuitiv energi; Chi, Ki, Prana. Utstrålningen utgår från 'själskärnan' (ett minimalt svart hål) som tar sin boning i alla väsen. Denna strålning bildar en bubbla (sfär) kring väsendet. Andlig utveckling menar jag är när själsauran (bubblan) expanderar. Utvecklingen går från små väsen mot allt mer stora och universella väsen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-22 09:22
#6

#5: vad är stora, universella väsen? exempel!

Annons:
Mandra
2023-03-22 09:27
#7

#2: "Deras upphov, deras syfte, deras eget motiv och deras framtid. "

De kommer ur Källan och deras generella syfte och framtid är att inkarnera så många ggr som krävs för att de ska komma tillbaks till Källan (100 andliga utvecklingsnivåer).

Motivet de har på jorden är att äta - precis som för alla levande väsen.
Och de "äter" av människor. Det är därför de Anfaller dem (ungefär som en fästing).

Mandra
2023-03-22 09:32
#8

#2: "Tydligen vet man inte heller om att man har 'De lägsta' inom sig. Men om man inte vet om dem, varför utgör de då ett problem?"

De förstör din Styrka (dina talanger), vilket skapar sjukdomar (till sist död).

Det gör också att du går fel i ditt Öde, vilket skapar mer sjukdomar.

De drar hela tiden till sig fler och fler och till sist dödar de dig.

När jag tar emot en ny klient så kräver jag alltid att vi börjar med att ta bort Anfall. Annars får dom ingen healing.

JRSN
2023-03-22 12:36
#9

#6: Enligt animismen (och mig själv) är alla väsen besjälade. Stora universella väsen blir då t.ex. asteroider, månar, planeter, stjärnor, solsystem, galaxer och galaxhopar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-22 17:21
#10

#9: ok, tack. jag intresserar mig aldrig för form eller storlek eller form hos väsen…bara för hur mycket KRAFT dom har.

Mandra
2023-03-23 08:07
#11

#10: det jag menar med det här är att du aldrig kan ta bort skadliga väsen som har mer kraft/energi (makt) än du själv. skriver lite om det sen.

Cri-62
2023-03-23 08:43
#12

#0: Intressant att följa. :-)

JRSN
2023-03-23 09:09
#13

#11: Människan står dock högre evolutionsmässigt och råder därför över demonerna (på pappret). Demoner måste lyda uppmaningar från människor. Men - de lyder bara för tillfället och återkommer om de ges en chans. Man måste till syvende och sist ha tillräcklig kunskap om hur sådana väsen hanteras.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Mandra
2023-03-23 09:31
#14

#12: du hittade hit.

Mandra
2023-03-23 09:36
#15

#13: här har du delvis fel…människan är bara högre än De Lägsta och Skadliga intrång (shamanskt uttryck). Vissa andra är på samma nivå och väldigt många är betydligt högre än människan.

Och ett av kännetecknen för ett skadligt väsen är att de INTE respekterar dina önskningar (de lyder således inte). Det är faktiskt ett utmärkt sätt att känna igen ett skadligt väsen.

Antar att det där tänkesättet kommer ifrån kristendomen?

JRSN
2023-03-23 09:56
#16

#15: Du är rätt kategorisk. Om man har fått 'ingivelser' av olika slag så känns det ofta som att man har full koll på hur saker och ting förhåller sig. Det är dock bra att bibehålla en grundläggande ödmjukhet inför tillvaron. Det finns alltid företeelser och fenomen man inte känner till. Man lär sig ständigt nytt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-23 10:04
#17

#16: framför allt beror det på hur mkt KRAFT man har…man kan ha kunskapen, men inte kraften…och då ska man låta bli.
sen kan det mkt väl vara så att dina ingivelser kommer ifrån skadliga väsen.

Mandra
2023-03-23 10:39
#18

#16: har du aldrig hört talas om begreppet KRAFT/ENERGI (shamanskt säger man personlig makt)?

JRSN
2023-03-23 10:49
#19

#18: Jo jo, tagga ner lite nu. Du slår in öppna dörrar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-23 10:57
#20

#19: det låter inte så på det du säger…ursäkta, men det gör inte det. :)

Annons:
JRSN
2023-03-23 11:20
#21

#20: Vi är båda på samma sida, vad är problemet?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-23 11:24
#22

#21: att vi inte förstår varandra tydligen.

JRSN
2023-03-23 11:27
#23

#22: Människor förstår inte varandra i allmänhet, inget ovanligt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-23 11:28
#24

#23: och då måste man försöka definiera det man säger…annars kommer man aldrig någon vart

JRSN
2023-03-23 11:32
#25

#24: Både ja och nej. Man kan inte försöka banka in sina sanningar i någon. Man kan bara lugnt och stilla framföra sina åsikter om tillvaron. Ibland får men gehör men oftast inte. Människor har väldigt olika världsåskådningar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-23 11:43
#26

#25: jag menade inte att man skulle banka in sanningar…jag menade bara att för att kunna diskutera, måste man förstå vad man säger till varandra.

JRSN
2023-03-23 11:45
#27

#26: Det är alltid en bra utgångspunkt!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: