Skadliga väsen och energier iFokus

Skadliga väsen och energier

EtikettSkadliga väsen och energier
Läst 60 ggr
Mandra
2023-07-17 11:30
2

MKUltra

Flyttar diskussionen om MKUltra hit.
angående carlita shaw och petronio, så fick jag kontakt med dem genom en klient som ville att jag skulle heala petronio.

min klient hade varit gift med en man från Peru och hon har fortfarande kvar deras hus där, som hon åker till ett par/ggr/år.

carlita är miljöaktivist/forskare och författare. hon jobbade mest i ecuador på den tiden. de använde väldigt mkt gifter där som hon studerade hur de påverkade miljön.

ni kan läsa i hennes blogg här:
https://thesilentecocide.wordpress.com/

hon var gift med petronio på den tiden, fast han var en del yngre.

petronio hade varit utsatt för MKUltra i hela sitt liv och var fortfarande (det här var runt 2018).
trots att man påstår att dessa experiment slutade 1973. ren lögn således.

jag ska berätta lite om hur detta påverkade honom.

the environmental crisis is a crisis of human consciousness
  • Redigerat 2023-07-18 11:02 av Mandra
Mandra
2023-07-18 11:13
1

#0: jag hittar inte petronios P journal…får försöka ur minnet. vilket land han kom ifrån minns jag inte.
carlita C jobbade i ecaudor.
min väns T hus låg i Peru och när jag hade kontakt med dem så bodde dom i T:s hus i peru
shamanerna där har använt psykedeliska växter, bl san pedro-kaktusen…så denna typ av droger är inte främmande för dem.
man anser att man blir frisk av den.

Mandra
2023-07-18 12:01
1

#1: jag tror det sägs i videon att man rekryterade folk till experimenten genom att betala t ex studenter.

men det var inte det enda sättet. föräldrar kunde också skänka sina egna barn till det.

i en del av de här länderna har man ju en historia av människooffer. och det var t o m så att stammens hövding kunde offra sin egen dotter…ju finare offer, desto bättre.

den här andan levde tydligen kvar. för det var bland samhällets elit som man skänkte sina barn till experimentet. det ansågs vara fint. P:s far var någon politisk höjdare.

så dom skänkte P till experimentet. minns inte hur gammal han var då, men kanske 7 år.

Mandra
2023-07-18 16:54
1

om det inte är någon som läser det här, så struntar jag i att skriva om det.

Mandra
2023-07-20 11:39
1

#2: experimenten pågick inte hela tiden, utan några veckor ett par gånger om året. kom han inte själv då, så åkte de och hämtade honom.

när han kom upp i tonåren rymde han hemifrån…han hade ju ingenstans att bo, så han sov ute. men dom hittade honom alltid i varje fall.

det var så han träffade C, tror jag…han "bodde" i den djungel hon studerade i ecaudor.

Mandra
2023-07-20 11:42
1

#4: vad utsattes han då för? så här står det på Wiki att man gjorde:
"MKUltra involverade användning av många metoder för att manipulera folks individuella mentala tillstånd och ändring av hjärnfunktioner, inklusive hemlig administrering av läkemedel (särskilt LSD) och andra kemikalier, hypnos, sensorisk deprivation, isolering, verbala och sexuella övergrepp, samt olika former av tortyr."

P utsattes för allt det här.

Mandra
2023-07-20 11:46
1

#5: hur hade det då påverkat honom?

han led av stora minnesförluster
han sov väldigt dåligt, men om han sov drömde han mardrömmar hela tiden
C och P hade jobbat en del med hypnos för att komma åt minnena (han mindes inte så mkt av övergreppen heller).

han led förstås av PTSD och depression och ångest
kroppen var inte heller i bästa skick

shamanskt kunde man se stora själsdelsförluster.

Mandra
2023-07-21 10:58
1

#6: ni kanske undrar varför jag lämnar ut så mkt personliga uppgifter om de här personerna? normalt jobbar jag ju under tystnadsplikt.
men jag säger ingenting som de inte själva sa i den här radiointervjun…därför tycker jag att jag kan säga det också.

Mandra
2023-07-24 11:48
1

#7: ivf så jobbade jag med P i ca ½ år. men det tar ju väldigt lång tid att laga så svåra skador..och lång läketid mellan healingarna.

så vi kom inte så långt och det började närma sig att han skulle behöva åka tillbaka till experimentet.

men nu orkade han inte med det en gång till….så han tog livet av sig.
så tråkigt.