Konstigheter på vårt område
Det har varit konstigt på hela vårt område, ca 1,5 km i kvadrat, i ca 4 mån. Det är ungefär så stort område som jag har permanent skydd över.
I första hand är det levande väsen - djuren och jag - som är påverkade.
Vi har gått om följande djur och fåglar på området:
Rådjur
Lite räv
Lite grävling
Lodjur ibland
Fasantupp som bor på tomten, ibland har han honor.
Tranor
Kajor
Skator
Småfågel
Skator och småfågel är ungefär normalt.
Kajor är det nästan inga alls (brukar vara som svarta moln)
Finns inga fasaner. Vi brukar alltid ha en hane som har revir på vår tomt. Dom har flyttat till kyrkogården, där de går och. blir överkörda.
Den enda fågel som beter sig normalt är tranorna Vet inte varför.
Fortsättning följer.
- Redigerat 2023-08-23 09:43 av Mandra

Ni vet att det ser ut så här på vår baksida.
Vä:

Hö:

Det är en å i mitten. Övre hage överst. Undre hage underst.
I de här hagarna bor det och vistas mkt djur.
Främst rådjur. Goda år är dom en flock på upp till 12 st dagtid.
I år är dom i princip inga. Dvs dom har varit 2 lite yngre honor, som kommit ibland. Så lite som en gång i veckan.
Sen var det en lite äldre hona och födde ett kid. Hon kommer tillbaks ibland, väldigt sällan, sen dess.
Vi har bott här i 13 år. Det har ALDRIG hänt att en hona fött bara ett kid förut. Dom brukar föda 3 var.
Sen kommer det en bock ibland.
Det är allt. Jag väntar på att de ska dyka upp igen, men det gör dom inte.
#0: Vanligtvis skulle jag ha gissat på skadlig inverkan av 5G-master. Men på bilderna verkar det inte finnas en mast så långt ögat når. Jag sätter istället en, fiktiv, slant på att det är stratosfäriska injektioner (chemtrails) som orsakar problemen.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/

#3: det rör sig helt troligen om högre skadliga väsen som påverkar på något sätt…inte som djur normalt blir påverkade. dom är ute efter att skada mig.
djur är min ömmaste punkt.