Att ta bort Anfall Del 1
Det finns således 3 sätt att rensa bort De Lägsta på.
Del 1 Läkete/Sjövatten
Det första sättet är att använda ett av de Läketeer som finns i Eldens Lära.
Finns en rad Läketeer för olika ändamål. Alla har de ett namn som slutar på -vatten.
Ett ex.
Örnens Vatten: verkar som ett sandpapper på den fysiska kroppen, tar bort allt som är överflödigt, t ex gifter. Används mot cancer, njursten, gallbesvär, diabetes mm.
Det te man tar bort Anfall med heter:
Sjövatten , avlägsnar Anfall, renar nervsystemet, bra mot olika typer av psykiska besvär, inflammationer, lågt blodtryck mm.
För att få bort Anfallet helt måste man dricka teet i 3 månader.
Det dricks inte som te, utan snarare kallt, som en liten hutt.
Teerna består av olika torkade örter. Men det går inte att blanda dem själv, eftersom de blandas i en speciell ceremoni.
Problemet med det här är att det är svårt att få tag på. Kan finnas en man i Sverige som säljer (håller på och kollar det).
Annars blir det England.
(Jag kan blanda teerna, men jag gör det inte. Hinner inte.)
Intressant. Hoppas den där mannen i Sverige säljer!
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

#1: han gör det + en man i England.
men det är bättre ni använder mig. blir billigare + att det ingår skydd.

Det finns 16 Läketeer i Eldens Lära.
4 av dem används bara i andligt syfte (de säljs inte).
Sen finns det 2 som man kan blanda själv. Kräver ingen ceremoni.
Aktivt vatten = dricks om man känner att det är obalans i ens liv.
Starkt vatten = kan drickas för att återhämta sig efter längre tids sjukdom eller depression.

Kostnader för Sjövatten. Man måste dricka i 3 månader.
Från England: 224 kr/mån + porto, + tullavgift då inte England är med i EU.
Från Norrköping: 399 kr/mån + porto

#4: Dom har gjort om teerna lite. Så nu finns det som pulver också.
Teerna måste kokas 6 dl varannan dag (och förvaras i kylskåp). Vilket folk tydligen har tyckt är jobbigt.
Så nu har dom framställt ett pulver, med samma effekt som teerna. Det tas direkt in i munnen.
Men det stora problemet brukar inte vara att koka teet - utan att komma ihåg att dricka det. det ska drickas 3 ggr/dag - 1 timme innan måltid. Detta för att det tar 1 timme, exakt, för teet att verka.
Pulvret kostar lika mkt. Finns ivf i Norrköping.