Annons:
EtiketterSkadliga väsen och energierrening
Läst 46 ggr
Mandra
2023-04-05 11:54

Invaders

Invaders

Nu tänkte jag berätta om ett skadligt väsen som jag kallar för invaders.
Jag stötte på det för första gången för ca 30 år sedan.
Jag hade nyligen fått en klient som behöver lite hjälp med diverse åkommor. Hon var allvarligt sjuk. Bl a hade hon en allvarlig hjärtsjukdom.

Jag såg inget Anfall i hälsokonsultationen, men reste ändå för att kolla det. Det jag fann här var för mig både mycket förvånande och mycket oväntat. Jag har aldrig ens hört talas om fenomenet.

För att ni överhuvudtaget ska förstå här, krävs en hel del förklaringar.
Kroppen kan "invaderas" av många olika "saker" utifrån; De Lägsta, spöken (avlidnas andar, som i sällsynta fall även kan besätta kroppen), implantat (föremål inplanterade av "utomjordingar"), walk-ins (detta rör sig om utomjordingar som "tar över" någons kropp istället för denne, som då får kliva åt sidan).

Vi ska först diskutera begreppet utomjordingar här. Enligt vår förståelse är det "varelser" från andra delar av universum. Sådana som vi tror bebor andra planeter, stjärnor eller/och galaxer. Vi tror att de finns, men det förefinns ett stort mått av svårigheter att kommunicera med dem. Antingen pga avstånd eller pga skillnader i "kultur" och medvetandegrad eller både ock.
Vi antar vidare att det finns varelser med mycket skiftande medvetandenivå, intelligens och teknisk utveckling som bebor universum. Vidare tror vi oftast att de är sådana väsen som är oss överlägsna i mycket av detta som står för det vi kallar "ufokontaker", vilken grad den än har.

Nu ska jag tala om ett begrepp som faller helt utanför vår "normala" uppfattning och kontakt med utomjordingar.
Inom Rörelseboken (Näckrosens Lära, en av de Parallella Kunskaperna), talas det om ytterligare väsen som bebor universum, men inte det vi normalt kallar universum, utan om dimensioner i universum som vi "normalt" inte når.

I Röreslseboken sägs att vi (människan) tillhör Mellanvärldarna, observera pluralet här. Det är den femte medvetandenivån. I "vår" Mellanvärld återfinns människor och alla andra väsen som har, liksom vi, Kärleken som grundkvalitet. Dit hör alltså även våra vanliga utomjordingar, samt en del andra väsen.
MEN, det finns alltså ytterligare Mellanvärldar. Närmare bestämt tolv sammanlagt. Detta för att Kvaliteterna är tolv. I klartext betyder detta att det finns 12 olika Universa (det finns fler, men de är inte kända idag).
Dessa bebos av vad jag kallar för utomuniversingar. Att träffa utomjordingar av vanlig sort är ett rent tekniskt problem, att träffa väsen från andra Universa är ett rent andligt/själsligt problem och låter sig inte göras normalt. Det går alltså "vattentäta skott" mellan dessa världar. När vi reser shamanskt reser vi bara i vår egen mellanvärld.

Vad jag fann i min klient var alltså ett väsen från en annan mellanvärld/ett annat Universa. Detta var väldigt förbluffande!!! Jag hade dåaldrig hört talas om något liknande.
Vi får här tänka oss att det även i de andra Mellanvärldarna/Univerarna finns väsen av skiftande medvetandegrad, intelligens och teknisk utveckling, precis som bland våra utomjordingar. Vi får vidare tänka oss att dess som "kommer över hit" och "går in i folk" är i många avseenden mer utvecklade än vi.

På den planet där jag vanligen tar bort demonanfall har jag en särskild lärare/hjälpare till detta. Han kallade dessa väsen för "invaders". De är inte efter att skada som De Lägsta, de är inte heller ute efter "att ta över" någons kropp som walk-ins. De är helt enkelt här för att iaktta (spionera) och gör det genom att "åka snålskjuts" på någon. De hänger sig fast någonstans utanpå kroppen. De vill inte skada, men gör det ändå, eftersom det "tär" på bärarens kropp.

Därav har alltså min klient dragit på sig sina hjärtbesvär trots att hon levt mycket hälsosamt. Det förklarade också frånvaron av De Lägsta. "The invader" hade hållit dem borta.

Vi avlägsnade "varelsen" hur oskyldig den än ansåg sig vara. Jag minns att den inte kunde ta sig hem själv till sitt eget Universa. Och vi kunde inte hjälpa den hem.

I varje fall blev klienten bra från sitt hjärtbesvär efter det att vi tog bort invadern.

Annons:
Mandra
2023-04-10 09:46
#1

#0: den här texten är väldigt gammal….hade inte utvecklat det "andliga språk" jag använder idag på den tiden ser jag.

några invaders har jag inte sett på åratal. och walk-ins minns jag inte ens vad det är. :)

Vargskalle
2023-05-30 22:33
#2

Låter VÄLDIGT intressant alltihop! Och jag menar det! :)

Jag har växt upp med väldigt skadade personer. Har du några tips? Dem vill på riktigt skada mig och allihopa de kommer i kontakt med. De flesta är släktingar och precis hela min familj vill skada mig och allihop.

Jag tänkte att de kanske påverkas utav ett väsen från en annan dimension?

Mandra
2023-05-31 12:10
#3

#2: det kan bero på skadliga väsen…men även på andra saker.
jag skulle vilja ta en titt på ditt Öde.
om du skickar ett mess med dina födelsedata, år, månad och dag + ditt förnamn…så ska jag kolla,

sen om du vill uteckla det här med att dom vill skada di…på vilket sätt?

Upp till toppen
Annons: