#0: Tråkigt. Hoppas att jag inte omedvetet har bidragit till det. Det är generellt ett lite 'surt' klimat här på iFokus, en klubb för inbördes beundran som inte tycks vara så mycket att göra åt. 🌷
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/

#1: nej du har inte bidragit till detta. inte på något sätt. :)
#2: 😊👍
……………………………………
Så tråkigt och ledsamt. Jag tycker det har varit intressant att läsa dina inlägg.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

#4: jag har beslutat så här. jag kommer att behålla denna grupp..här har jag lite koll…men gå ur alla andra grupper på ifokus…
förutom din JRSN
#5: Låter som en bra och balanserad kompromiss i sammanhanget! 🌼🌺💐
……………………………………
Det här är så himla tragiskt att folk ska behöva känna att dom inte längre vill skriva och vara med tyvärr möter vi det då och då och jag har själv känt så många gånger genom åren och fått byta nick för jag har helt enkelt inte orkat med.
Men ärligt vi ska inte tystna alla får vara med även om vi tänker olika men jag tror jag förstår vilken tråd som fick dig att känna så här Mandra och den personen klev rakt över gränsen så även med mig dom senare dagarna sen låstes den och det var ett väl och korrekt beslut från sajtvärden för det där skulle bara spåra ur i all oändlighet 😎
Jag började ladda för ett osande svar och orden bubblade i mig innan jag såg att tråden var låst och blodtrycket hann stiga rätt så bra innan jag såg att tråden hade låsts jag som laddade så bra med ett svar där jag tyvärr inte hann dela med mig av min explosion och lika bra var väl kanske det för där var det stor risk att jag skulle sätta eld på tråden 😂
Nä men det är ju så här utger man sig för att vara insatt i psykologi så uttrycker man sig inte på det sättet man har en psykologisk känsla och framförhållning mot andra människor vilket den personen har helt avsaknad av.
Jag är själv väl insatt i psykologi och beteendevetenskap och mycket ,mycket mer därtill även om jag inte är för vetenskapen och föredrar det alternativa så finns intresset att hänga med och jag hade själv aldrig kunnat uttrycka mig på det viset som den medlemmen gjorde för har man minsta insikt inom psykologi så har man förståelse och bemöter andra människor på ett helt annat sätt man har kunskapen men här var det stor kunskapsbrist samtidigt som det var pekpinnar mot både dig och mig Mandra och det är så långt från ett psykologiskt bemötande man bara kan komma.
Jag är glad att läsa att du kommer driva den här sajten vidare även om vi har olika åsikter och resor du och jag men här är du faktiskt Chef du är sajtägare det står i i fokus kontrakt så här styr du och ställer precis som du vill och ingen ingen ingen kan ta det ifrån dig men vi kan väl hoppas att den där medlemmen kommer in hit och försöker lite så får du chans att försvara ditt och moderera som satan 😎

#7: ;)
#0:Välkommen att skriva.Arbetar med Alternativ Medicin,kroppen.
ZONZON

#0: Vi får se, kanske börjar skriva igen.